søndag 7. november 2010

Konkurranse!!

Vil du vinne fine premier fra butikken?
Vi gir bort en valgfri strikk samt to gavekort à 500 kr til en av våre kunder!
Du kan delta på følgende måte:


Facebook:

Inviter alle dine facebook-vennertil å "like" gruppen. Skriv deretterpå veggen at du har gjort dette.

Blogg: Skriv en kommentar under dette innlegget og øk din vinnersjanse!

Dersom du i tillegg legger deg til som "følger" vil du få et tredje !"lodd" og øke dine sjanser ytligere!

Konkurransen trekkes når vi har passert 500 medlemmer på facebook!

Lykke til og novemberhilsen fra Danmark

6 kommentarer:

  1. 1-har kommentert
    2- følger bloggen
    3-tilhengerpå facebook
    :D
    lyst å vinne

    SvarSlett
  2. Da har vel jeg gjort mitt jeg også;-) Superbra blogg Elise!! Er så gøy å følge med både her og i butikken!! :-P

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjeeerne være med! Skritt 1,2 og 3 er utført, igjen!

    Tenk å være så heldig å vinne... Det hadde jo vært årets julegave!!
    Kommer ikke helt over hvor gavmilde dere er jeg!!

    Ha en strååålende søndag videre!!!

    SvarSlett
  4. Gøy å se at dere skriver på bloggen også. Vil gjerne være mer aktiv men kjedelig hvis ingen leser.Gøy med gavedryss for å få flere til å vite om oss!! God søndag til dere! :)

    SvarSlett
  5. Heisann :-)

    ♥♫ ♪♫♥ Kjempefin blogg :o)
    Da er jeg med på facebook, invitert venner, lagt meg til som følger og signerer her på bloggen. Så da vanker det vel 3 lodd på meg ;-) Ønsker deg en koselig søndagskveld og en flott uke ♥♫ ♪♫♥

    Mvh Merete Korsgaard( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  6. Merete og Romfrosken får 3 lodd hver :

    SvarSlett